DHCP problem s pridelovanim IP

Pavel linux na argonet.cz
Pondělí Leden 9 13:59:06 CET 2012

Dobry den,

Monday, January 9, 2012, 10:23:06 AM, you wrote:

JK> Docela srandovní chování jsem viděl u ovislinků WLA-5000. Měl jsem dva
JK> různé DHCP servery; jeden odpovědi posílal na MAC adresu klienta, druhý
JK> na broadcast (a při tom snad ani neměl sepnutý ten flag, co by měl).
JK> Zatímco ty unicastové odpovědi vždycky dobře, tak u těch druhých to
JK> ovislink semtam zadropoval. Obvykle se to zhoršovalo s uptimem - po
JK> nabootování to šlo, po delším časem běhu už ty odpovědi přes AP
JK> přestávaly chodit. Je divné, že by se to stalo takhle z ničeho nic, ale
JK> zkoušel jste, jestli ty odpovědi projdou přes to rádio? Tedy, jestli se
> [...]

Ovislink tam opravdu neni, je tam UBNT a restart nepomuze. DHCP server
je v danem segmentu site pouze jediny a nastaveny jako autoritativni.
Pred nim komunikaci vidim, za radiem sem osobne nebyl, ale kdyz to
ozivim jinym PC se stejnou MAC pred radiem, pak to zacne chodit i za
radio a probiha REQUEST i PACK a PC po nejaky cas funguje. Pres totez
radio jede i druhy klient na switchi (obycejny 5 port za stovku) a u
nej se zadny vypadek nekona a normalne komunikace probehne. Prehozeni
portu na tomto plastovem switchi nema vliv na funkcnost. To nedokazu
pochopit.

Pavel