DHCP problem s pridelovanim IP

Libor Chocholaty libor_ml1 na mts.cz
Pondělí Leden 9 23:53:40 CET 2012

On 9.1.2012 13:59, Pavel wrote:
> [...]
>
> Ovislink tam opravdu neni, je tam UBNT a restart nepomuze. DHCP server
> je v danem segmentu site pouze jediny a nastaveny jako autoritativni.
> Pred nim komunikaci vidim, za radiem sem osobne nebyl, ale kdyz to
> ozivim jinym PC se stejnou MAC pred radiem, pak to zacne chodit i za
> radio a probiha REQUEST i PACK a PC po nejaky cas funguje. Pres totez
> radio jede i druhy klient na switchi (obycejny 5 port za stovku) a u
> nej se zadny vypadek nekona a normalne komunikace probehne. Prehozeni
> portu na tomto plastovem switchi nema vliv na funkcnost. To nedokazu

Nemaj nahodou problemy klienti s Win7?
Uz jsem neco podobneho taky resil a neprisel jsem na nic, krome staticke
adresy.
Pry by to mohlo byt nejakou MS kulisarnou se sitovyma profilama, kdy ty
windowsy dokazou svoji vlastni vypujcku od DHCP prohlasit za duplicitni
nebo co a odkonfigurujou to. Jsou tak uzasny, ze tohle obcas dokazou i
kdyz jsou samy samotinke na segmentu, kde nikdo jiny neni.

Libor