Re: getty na USB?

David Jež Dave.Jez na seznam.cz
Středa Leden 11 18:50:34 CET 2012

  Ahoj,

> A teď otázka: je možné nějakým způsobem připojit USB (universal serial
> bus), tak aby se to chovalo jako sériová linka a já bych použil něco
> jako null modem kabel a připojil se třeba přes kermit na druhý počítač,
> kde běží getty připojené na /dev/XYZ ?
  Ano. Je třeba USB - RS232 kabel, který se dá sehnat v každém PC krámě nebo ubastlit např. z FT232 a MAXe. V linuxu komunikaci obstará usb-serial modul, porty potom budou vidět jako nějaké /dev/usb/ttyUSB0 (detaily viz dmesg a podle distribuce, použitá verze jádra etc.)
  Na tom je možné pustit buď getty pro terminal server nebo naopak třeba pomocí minicom navázat spojení ven.

  David.