getty na USB?

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Středa Leden 11 22:49:48 CET 2012

Petr Baláš píše v Wed 11. 01. 2012 v 22:31 +0100:

> Seriový přenos dat není seriová linka. SATA pro připojení disku je taky
> seriový přenos dat a logovat na něj boot počítače asi nebudete chtít :-).
> Komunikace na USB je vždy mezi zařízením typu Master (což je PC)
> a nějakým Slave zařízením. Dvě zařízení typu Master nemohou
> koexistovat takže přímé spojení dvou PC nelze.

No dobře, a musí být počítač vždy master? Proč se nemůže tvářit jako
host? Třeba jako nějaký CDC device?

Pokud to nejde, tak by mi potenciálně stačilo zařízení, ze kterého z
obou konců čouhá USB rozhraní a na obě strany se tváří jako modem :-)
(ale i to je dost na houby, protože bych to getty musel spouštět nějak
dynamicky při zapojení kabelu)

>  BTW Firewire
> komunikaci mezi dvěmi PC zvládá ale nerozšířilo se.

> BTW zajímavé odkazy:
> http://www.mjmwired.net/kernel/Documentation/networking/netconsole.txt

pěkný, ikdyž ne úplně to, co jsem si představoval.

> http://wiki.adamsweet.org/doku.php?id=ipmi_on_linux
> Intel VPro
>
> S Intel VPro jsem si cvičně hrál a byl jsem schopen se přes síť se hrabat
> v nastavení BIOSu. Popisovali i připojení CD image z lokálního PC na
> vzdálený server a kompletní reinstalaci PC.

No jo, já to aktuálně chci na jednu Mini-ITX desku, kam nemůžu žádnou
další kartu přidat (nevleze se tam). Takže tudy cesta asi nevede.

D.