getty na USB?

Petr Baláš petr na balas.cz
Středa Leden 11 23:12:13 CET 2012

2012/1/11 David Rohleder <davro na ics.muni.cz>:

> No dobře, a musí být počítač vždy master? Proč se nemůže tvářit jako
> host? Třeba jako nějaký CDC device?

Protože toto prostě není v řadiči USB implementované. Řadiče USB co
jsou v telefonech / tabletech se obvykle umí tvářit jako Master i jako
Slave ale na PC to (skoro) nikdo nepotřebuje takže to tam není.

> Pokud to nejde, tak by mi potenciálně stačilo zařízení, ze kterého z
> obou konců čouhá USB rozhraní a na obě strany se tváří jako modem :-)
> (ale i to je dost na houby, protože bych to getty musel spouštět nějak
> dynamicky při zapojení kabelu)

To zařízení si složte ze 2 kusů USB 2 Serial a jednoho kusu nullmodem
kabelu.

> pěkný, ikdyž ne úplně to, co jsem si představoval.

> No jo, já to aktuálně chci na jednu Mini-ITX desku, kam nemůžu žádnou
> další kartu přidat (nevleze se tam). Takže tudy cesta asi nevede.

To není extra karta ale vlastnost BIOSu / integrované síťové karty.
Jinak už jsem našel správný odkaz k Intelům:
http://communities.intel.com/community/openportit/vproexpert

--
Petr Baláš - petr at balas dot cz