Mail Server

Slávek Banko slavek.banko na axis.cz
Čtvrtek Leden 12 08:50:35 CET 2012

Jestli váš server jen odesílá, ale nemusí řešit příjem pošty zvenčí, tak nijak
nevadí, že je za firewallem. Problémy mohou být spíše kvůli ochranám proti
nevyžádaným zprávám. Například:

1. Není vnější IP adresa evidována na nějakém úžasném seznamu - blacklistu?
2. Prezentuje se váš SMTP server jménem, které je zvenčí přeložitelné?
3. Má vnější IP adresa reverzní DNS záznam?
4. Je reverzní DNS shodné se jménem, kterým se prezentuje váš SMTP server?

Slávek