zmatené Lirc pod MythTv

Ivo [Bear] Hanuska ihanuska na ip-sec.cz
Pátek Leden 20 15:56:17 CET 2012

Ahoj všichni,

mam nestandardní problém s dálkovým ovládáním k MythTV. Na frontendu
(běží na samostatném stroji) je přes USB připojeno dálkové ovládání -
Philips RC6, známé taky jako Windows MCE remote controller.

Na stroji je Open SuSE 12.1 a Lirc 0.9 společně s Mythfrontendem 0.24.1.
Funkce šipek na dálkovém ovládání je ale zmatená, protože - jak se zdá -
dálkové ovládání emuluje zároveň i stisk kláves se šipkou na běžné
klávesnici (takře dálkové ovládání je zároveň i USB HID). Dík tomu je
dálkové ovládání vlastně nepoužitelné, protože když stisknete na
některou z kursorových kláves na DO, kursor se pohne v Mythfrontendu o
několik (pokaždé různě) poloh. Jedna je generovaná lircem, další
vygeneruje USB HID.

Neřešil jste někdo někdy tuto situaci? Zkoušel jsem vypnout LIRC
klávesy, ale nic jsem nevyřešil, protože USB HID generuje nestejný počet
stisků, které nejde ovlivnit (možná jo, ale nevím jak). Naopak to taky
nefunguje, protože USB HID neumím vypnout. Takže nevím.

Neuměl by mi někdo pomoci?

Děkuji za pomoc předem.

Ivo Hanuška