Dovecot a deleted-to-trash

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Neděle Leden 22 13:41:03 CET 2012

Ahoj, měl bych takový zapeklitý problém, šlo by nastavit výše zmíněný plugin
tak, aby se aplikoval pouze na složku Inbox a ostatní složky nechal na
pokoji?
Jde mi o to, že supluje neschopnost mail klienta, ale zároveň nechci, aby
mně do Trash cpal soubory z jiných složek, kde mám maily z konferencí a
příznakem smazání ty maily pouze zakrývám a časem je odsouvám do archivu.
Pak se jedná o duplicitní chování a navíc by to značně znepřehlednilo obsah
Trashe, protože těch mailů chodí docela dost (cca 20-30 tisíc mailů za rok).
Předem díky za jakoukoliv radu...

T.K.