KVM + virtio + Windows 7 - nepouzitelne pomaly zapis na disk

Martin Tiršel lk na blackpage.eu
Pondělí Leden 30 16:34:38 CET 2012

On Mon, 30 Jan 2012 16:17:45 +0100, Miroslav Pragl
<lists.subscriber na pragl.cz> wrote:

> Co se vykonu tyce - zkus VirtualBox, ten mi z "malych" virt. reseni
> prijde nejsviznejsi
>
> MP

Asi skusim, toto je nepouzitelne. Aj ked som skusil subor na partisne,
ktora nie je kryptovana, tak tie rychlosti zapisu su stale rovnake, tymto
sa nic nezmenilo :( Problem bude niekde inde.

--
S pozdravom,
Martin Tiršel