Re[5]: apcupsd - nevytvoří powerfail soubor

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Červenec 23 11:08:21 CEST 2012

On Mon, 23 Jul 2012, Pavel wrote:

> A chapete to tak, ze se tedy soubor nema vytvorit hned po prepnuti na
> baterii, ale az v okamziku, kdy se spusti vypinani systemu a pred
> ukoncenim apcupsd to vytvori na disku tento soubor, aby po nem neco
> zustalo, co lze testovat ?
>
> Me se to az tam moc nezda, kdyz se v te vete dal pise:
> This file will be used later in the shutdown sequence to recall
> apcupsd after ..
>
> Na me to spis pusobi, ze by tam mel byt hned pri praci na baterii, aby
> se pozdeji vyuzil pri spusteni shutdown sekvence.

Ja jsem si taky myslel ze ho vytvori hned ale podle toho manualu
bych to chapal tak ze ho vyrabi az kdyz se to rozhodne zabalit
a jit do zastavy. Veril bych spis tomu manualu :-)

> Nevznikne az do vypnuti (haltu) systemu a pak to zustane viset,
> protoze se UPSka nevypne. Posledni hlaska co to vypise je chyba
> powerkill, ze neexistuje soubor powerfail, takze se prikaz neprovede a
> UPSka se nevypina.

Moment - UPSku vypina prikaz /etc/apcupsd/apccontrol killpower ktery
se spousti ze skriptu halt. A ten se zkousi spustit jen kdyz existuje
powerfail soubor . Pak se jeste na konci pridava do HALTARGS -p aby
se vyplo PC , ale zadny prikaz powerkill tam nevidim takze co Vam
presne pise powerkill chybu ?

Co zkusit zastavit apcupsd a rucne dat prikaz :

    /etc/apcupsd/apccontrol killpower

vypne se (po nastavene dobe) UPSka ? PC muze byt behem pokusu napajene
mimo UPS aby neupadlo..

> Tak to nevim jak zjistit ?

   http://www.centos.org/docs/5/html/5.2/Deployment_Guide/sec-sel-enable-disable.html

je treba modifikovat konfiguracni soubor (SELINUX=disabled) a udelat
jeden reboot aby zmeny zacaly platit.