ntb Latitude

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Úterý Červen 5 10:22:57 CEST 2012

On Mon, 4 Jun 2012, Michal Kašpar wrote:

> Dobrý den
>
> Zvykne. Ale v reálu to vypadá asi ještě hůř než na obrázcích a působí to
> hodně plastově a ne zrovna bytelně (byť tomu zas neodpovídá hmotnost).
> Tohle se pánům z Dellu opravdu nepovedlo.

> Hm. Můžu se vám zkusit poptat. Nicméně poslední 2 řady pro mě byly
> vždycky v něčem spíš zhoršení než zlepšení, takže už mám trochu strach,
> s čím zase přijdou.

Me prijde, ze je to model od modelu vic modni nez pouzitelne. Na E6520 ve
vychozi konfiguraci delaji numeric pad a je kuli tomu posunuty touchpad
doleva.. prosim doleva pro pravaky znamena ze sedite u notebooky bud
nastrane, nebo mate vykloubenou ruku jeste vic nez normalne. Ethernetovy
konektor je v zaoblenem rohu, sikmo doprava. Nic proti, ale jaky to ma
vyznam? Pokud jako kancelar, chce to dokinu. Driv k cele rade D8xx byla
stejna dokina, ktera designove i funkcne sedela, ted se meni vzhled
s kazdym cislem a dokiny sice jdou zamenit, ale planda to v nich a vypada
to jak pest na oko.

Uprimne mi je daleko sympatictejsi IBM/Lenovo rada X, ktery je roky uplne
stejny, takze si clovek nemusi kazdou chvili zvykat na jine rozlozeni
klaves atd. NBD onsite atd se ale tusim dokupuje extra a je to trochu
neprehledne.

> --
> Michal Kašpar

Adam Pribyl