ntb Latitude

Jan Beitl jan.beitl na gmail.com
Úterý Červen 5 23:14:53 CEST 2012

DV,

mám Dell Latitude E6320 na cesty, jako mob. gr. stanici mám M6600 s RHEL.
Na E6320 nemám SSD, na M6600 mám SSD, jediné co na E6320 hlučí
je větrák, disk neslyším. Na E6320 mám nainstalované Kubuntu 12.04, při
probuzení nepozoruji žádné problémy.
SSD na gr. stanici jede tiše a rychle a to pro svou práci potřebuji.
V práci máme paralelně ještě nějaké Elitebooky od HP vedle mob. gr. stanic
od Dellu, pokud se na HP stroji neotevírá často "víko", cca po 1/2 roce
na nich SSD
disky odcházeli "upečením". To jen pro srovnání ...

HonzaB