GPRS, EDGE modem pro linux

Jan Beitl jan.beitl na gmail.com
Úterý Červen 5 22:51:05 CEST 2012

Ano, tohle níže popsané potvrzuji, u jednoho klienta to mám taky na
serveru jako
nouzové řešení a řeším to velmi podobně.
Co se týká notebooku, mám Latitude E6320 jako cestovní, tak tam pokud se
jede
např. vlakem, busem, má můj poskytovatel problémy s handoverem a občas se
spojení přeruší ale to jen naokraj ...

HonzaB