Re: Re: GPRS, EDGE modem pro linux

Lubomír Vogl Vogl.Lubomir na seznam.cz
Čtvrtek Červen 7 14:06:53 CEST 2012

Server bude nasazovan v ramci CR. Tedy prakticky kdekoli. GPRS bylo vybrano puvodne proto, ze jeho pokryti je asi nejvetsi. 3G jsou, myslim, nepouzitelne, vzhledem k relativne nizkemu pokryti.

Takze asi zbyva jedine nastavit watchdog a osetrit vypadky. :-(

ES75 jsem jeste v nabidkach videl. Byl z nabizenych USB z tech levnejsich.