archivace e-mailu

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Čtvrtek Červen 7 17:27:18 CEST 2012

Zdravim vsechny ctenare,

shanim nastroj na archivaci e-mailu, ve kterych se da stale (i kdyz
treba vyrazne pomalu) cist a vyhledavat. Prakticka predstava:
* sesypat celou imap podslozku (tedy maildir) do jednoho souboru
* ten zazipovat
* ve slozce musi zustat zachovana moznost pouzivani z thunderbirdu

Nevite nekdo o takovem nastroji/pluginu?

Duvod je prosty, uzivatele maji hodne (10^5) e-mailu a takovy system se
obtizne zalohuje, zbytecne se plytva cache apod. Bohuzel funkce Archive
v thunderbirdu akorat vytvori adresar .Archive.2011 a tam e-maily
presune. Coz mi nikterak nepomuze. Bylo by hezke, kdyby se na celou
slozku .Archive.2011 nasledne pustil napr. "tar xzf" a nejaky plugin by
se v tom umel trochu vrtat.

Take by mi nevadila varianta, kdyby dany Archive v thunderbirdu dokazal
mit jen lokalni soubor (ne slozku! to bysme problem jen presunuli na
zalohovani samby) v $HOME a e-maily by se na serveru smazaly.

Bohuzel zatim levnejsi varianta nez podobny plugin psat je nakup vetsich
disku do zalohovaci masiny :-(.

Diky za vsechny napady na zalohovani e-mailu,
-- Dalibor Straka
P.S. Pokud byste meli nejake dobre reseni, ktere nesplnuje moje
pozadavky, rad si necham poradit a prehodnotim je.