Systemovy cas preskocil o hodinu

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Sobota Červen 9 20:09:54 CEST 2012

On Sat, 9 Jun 2012, Petr Baláš wrote:

> Problém je velice jednoduchý:
> aktualizace balíčku nut posune čas o 2 hodiny.
> A to evidentně NENÍ korektní chování.

Pokud mate v systemu nastaveno ze hodiny nejsou v UTC, ale ve skutecnosti
jsou, pak vidim problem jen v konfiguraci systemu, nebo nastaveni HW
hodin. Hadat se nebudu, ale pokud to budete chtit napravit, budete to asi
muset v bugtrackeru vysvetlit sam.
Diskutovat by se dalo pouze o tom, zda aktualizace baliku nut, resp.
udevadm trigger --action=change ma co nastavovat hodiny.

Adam Pribyl