Libvirt default network odmieta automaticky startovat

Středa Červen 13 02:29:23 CEST 2012

On Tue, 12 Jun 2012, Martin Tirsel wrote:

> Po boote sa mi skratka virbr0 nevytvori, ani ked ju takto spustim:
>
> # virsh net-start default
> error: Failed to start network default
> error: internal error Network is already in use by interface eth2

A položil jste si otázku, co asi může mít společného virbr0 s eth2, že to
druhé brání spuštění toho prvního? Co třeba nějaká kolize v adresách či ve
směrování?

<http://libvirt.org/git/?p=libvirt.git;a=blob;f=src/network/bridge_driver.c#l1704>

--
Pavel Kankovsky aka Peak                          / Jeremiah 9:21        \
"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21st century edition /