Libvirt default network odmieta automaticky startovat

Martin Tiršel lk na blackpage.eu
Středa Červen 13 08:35:38 CEST 2012

Ach jaj :) Ten "Network" v chybovej hlaske mi nejako netrkol, ze by to
malo byt prave toto. Samozrejme som mal rovnaku siet aj na eth2, len som
na to uplne zabudol. Vdaka za nakopnutie.

--
S pozdravom,
Martin Tiršel