Sifrovani na SSD

Jan Hrach jenda na yakumo.hrach.eu
Pondělí Červen 25 12:39:02 CEST 2012

Nevěřte tomu. Nikdy. Je to proprietární implementace, security-by-obscurity a výrobci mají tendenci šetřit. Neuvěřitelné případy, co se v takových „superbezpečných“ řešeních našlo, namátkou:
https://www.zdnet.com/blog/hardware/encryption-busted-on-nist-certified-kingston-sandisk-and-verbatim-usb-flash-drives/6655
(heslo ke klíčence se ověřuje V OBSLUŽNÉM SOFTWARU a ten POTOM pošle disku klíč, který je NA VŠECH ZAŘÍZENÍCH STEJNÝ (!!!))

--
Jan Hrach, http://jenda.hrach.eu/
GPG 1D9D AC4B E964 0D1E 7F5D 6E03 B72F 6430 9FA4 F536