Sifrovani na SSD

Tomas Vondra tv na fuzzy.cz
Pondělí Červen 25 14:26:16 CEST 2012

Nebyl bych tak příkrý - samozřejmě ten uvedený příklad s USB klíčenkami je
ukázka absolutního diletantismu, neumětelství a ignorantství výrobců, o
tom není sporu. Ale nevyvozoval bych z toho že všechna proprietární řešení
jsou na tom stejně zle - je potřeba zkoumat jednotlivé varianty.

Např. to udělátko které nabízí Dell vypadá celkem slušně, myslím že kolega
měl v notebooku buď přímo tohle nebo něco podobného, v rámci možností
hledal jestli to nemá nějaká známá slabá místa a na nic neřišel.

Samozřejmě dmcrypt apod. vám dávají možnosti které u podobných
proprietárních řešení mít nebudete (ať už v konfiguraci nebo kontrole
zdrojáků), no ale zase je to o něco složitější na konfiguraci a není to
tak transparentní (např. pokud chcete šifrovat celý disk pro multiboot
systém).

T.