WiFi

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Středa Červen 27 20:51:34 CEST 2012

On Wed, Jun 27, 2012 at 06:46:23PM +0200, "Ing. Jiří Nováček" wrote:
> Dobrý den,
>
> omlouvám se za otázku, která s Linuxem moc nesouvisí.
>
> Na škole začínáme řešit problém WiFi. Momentální stav je, že
> máme mnoho AP, které jsou nějak nastavené a uživatelé se k těmto
> zařízením připojují pomocí jednoho hesla. Heslo zná každý a je to
> špatné řešení. Všechny WiFi mají stejné SSID, ale routování
> nefunguje. S notebookem se musí projít všechny WiFi a zadat heslo.
> Chceme provést zásadní změnu. Ověřování uživatelů proti nějaké
> autoritě. Dále chceme centrální správu AP pomocí kontroléru. Na
> [...]

Dobry den,

asi bych se na nejake Cisco vykaslal a nasadil tam linux s LDAP
a radiusem.

Jinak jsem se chtel zeptat, jestli se Vam AP-cka v pripade skoly
netlucou a jestli pouzivate nejake smerovejsi anteny.
(Co mam zkusenosti z koleji, tak je to bez smerovych anten docela
hruza a to dokonce i s delsimi pendreky, ktere min vysilaji nahoru
a dolu... Podle meho nejake sektorovky docela dost pomuzou...)

P.T.