WiFi

Miroslav Lednicky miroslav.lednicky na fnusa.cz
Čtvrtek Červen 28 10:24:00 CEST 2012

Zdravim vas,

	jsme sice uz uplne off-topic, ale osobne bych se s temi
panelovkami uvnitr budovy mirnil.

- na 802.11n je to nepouzitelne, potrebujete MIMO
- pro dvoupasmove Access Pointy je to nepouzitelne
- vyzarovaci vykon je zbytecne velky, budete pak muset
snizovat vykon AP
- panelovky na chodbach a v mistnostech mohou byt take esteticky problem

Integrovane Access pointy s vestavenymi antenami, ktere budou
s rozmyslem rozmisteny po budove v dostatecnem odstupu, ale
take s dostatecnou hustotou udelaji dobrou sluzbu.

Doporucuji pouziti dualnich AP podporujicich normy 802.11a/b/g/n

Dnes uz je dualni kdejaky mobil nebo notebook, takze tim se moznosti
boje s rusenim dale rozsiruji.

Jinak s resenim RADIUS + LDAP nelze nez souhlasit.

Miroslav Lednicky.