WiFi

Martin Och martin na och.cz
Pátek Červen 29 20:58:21 CEST 2012

----- Original Message -----

Znam oboji, oboji je spolehlive, stabilni, napajitelne malym napetim (12V), kompaktni.
Na obojim bezi RouterOS. Alix ma oproti RouterBoardu vykonnejsi CPU, jinou architekturu pokud se nepletu.
RB ma zase vychytavku http://routerboard.com/RBGrooveA2Hn, ktera mi napr. dela PtP konektivitu domu (v 5GHz verzi) ve spojeni s parabolou pres L spojku.
RB dela kompakty kde v predu je deskovka a vzadu je tusim RB411, napajitelne po PoE, nadhera.

At si kdo chce co chce rika, Mikrotik, resp. RouterOS mi vyhovuje.
Ubiquiti ale taky funguje, mam blizko k cloveku, ktery ted stavel/stavi celou infrastrukturu, vc. nejakeho billingu ci co.
Taky to pry funguje, a diky controlleru, ktery je snad free se to umi cele nejak nastavovat a komunikovat a zit vlastnim zivotem..

Proste, pokud chcete spolehlivou WiFi krabicku co nepada, netuhne, nedela si co chce, tak Mikrotik :)
A to nemam ani Kc za reklamu :)
Ano, neni nejlevnejsi, to nepopiram. Ale nejsem tak bohata abych si mohla kupovat levne veci :)

A slabina? Odchazeji napajece, nebo napajeci vetev pres externi konektor na desce. Proc jsem nepatral.
Ale kdyz odejde, tak PoE funguje dal. A verzi kde by odeslo napajeni pres PoE jsem jeste nemel.
1x jsem mel v ruce desku co mela nafouknute vsechny elyty. Prosla si teplotnim peklem. Po vymene kondiku bezi dal.

Pekny vecer

--
Martin Och
http://www.och.cz