iptables

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Neděle Březen 11 15:24:32 CET 2012

Je to divný, podle tcpdumpu se komunikace zařezává: R 0:0(0) ack 2518482954
win 0, je to tak?
Takže rovnou přihazuju pravidla, kterých by se to mělo týkat:
iptables -A INPUT -p tcp --dport 3778 -m state --state NEW -j ACCEPT
iptables -t nat -A PREROUTING -p tcp --dport 3778 -i $wan -j DNAT --to
verejna_IP:22 (zkoušel jsem i vnitřní IP)
iptables -t nat -A POSTROUTING -p tcp --dport 22 -j SNAT --to
verejna_IP:3778

na konci pak zahazování packetů:
iptables -A INPUT -p tcp -i $wan -j REJECT --reject-with tcp-reset

na začátku pár pravidel:
iptables -F
iptables -t nat -F
iptables -P INPUT DROP
iptables -A INPUT ! -i $wan -j ACCEPT
iptables -A INPUT -m state --state ESTABLISHED,RELATED -j ACCEPT
iptables -t nat -A POSTROUTING -o $wan -j MASQUERADE

Nic dalšího by se toho konkrétního pravidla nemělo týkat.

Myslím, že mně někde chybí nějaký zásadní pravidlo, nevím, který to může
být. Otevření portu dovnitř 1:1 funguje, přesměrování na stroj uvnitř taky.
Jenom přesměrování v rámci routeru mně prostě nejde. :(