iptables

Jirka Havelka havelka na h2.homelinux.net
Neděle Březen 11 16:00:11 CET 2012

Dobrý den,

> Je to divný, podle tcpdumpu se komunikace zařezává: R 0:0(0) ack 2518482954
> win 0, je to tak?
> Takže rovnou přihazuju pravidla, kterých by se to mělo týkat:
> iptables -A INPUT -p tcp --dport 3778 -m state --state NEW -j ACCEPT
Toto pravidlo se neuplatní, protože je už port přepsán na 22. Pokud by
bylo třeba rozlišit pakety, které přišly přímo na port 22 od paketů kde
byl dport přepsán, je třeba v MANGLE tabulce paket "omarkovat".

Např.:
iptables -t mangle -A PREROUTING -i $wan -p tcp --dport 3778 -j MARK
--set-mark 1

a pravidlo pak bude:
iptables -A INPUT -p tcp --dport 22 -m mark --mark 1 -m state --state
NEW -j ACCEPT

> iptables -t nat -A PREROUTING -p tcp --dport 3778 -i $wan -j DNAT --to
> verejna_IP:22 (zkoušel jsem i vnitřní IP)
> iptables -t nat -A POSTROUTING -p tcp --dport 22 -j SNAT --to
> verejna_IP:3778
>
> na konci pak zahazování packetů:
> iptables -A INPUT -p tcp -i $wan -j REJECT --reject-with tcp-reset
Pokud je moje úvaha správná, měl být v původním stavu pomocí tcpdump
vidět ten reject?

S pozdravem
Jiří Havelka