iptables

Ing. Leoš Houser leos.houser na aacomputer.cz
Neděle Březen 11 18:17:08 CET 2012

Zdravím.
Jenom takový nápad.... Máte to v tabulce "nat"? Nutno explicitně nasměrovat
pomoocí parametru
# iptables -t nat ....
V implicitní tabulce "filter" to nefunguje .....
S pozdravem
--
Ing. Leoš Houser, jednatel
AA COMPUTER, s.r.o.
Konečná 917/25
360 05 Karlovy Vary
Tel: +420 353 566 539
Mob.: +420 737 107 202
E-mail: leos.houser na aacomputer.cz
WWW: http://www.aacomputer.cz

----- Původní zpráva -----
Od: "Tomáš Koželuh" <mr.death na ipq.cz>
Komu: "'Diskuse o Linuxu v cestine'" <linux na linux.cz>
Odesláno: 11. března 2012 13:34
Předmět: iptables

Ahoj, marně bojuju s takovou zvláštností a předpokládám, že jsem jenom
přehlídl nějakou blbost. Potřebuju přesměrovat port v rámci routeru. Nemohli
byste mi prosím někdo poslat příklad, jak to udělat správně? Zkusil jsem
REDIRECT --to-port i DNAT --to a ani jedno mně nefunguje. Předem díky za
tipy...

T.K.