Memtest na AMD serveru

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Úterý Březen 13 10:33:43 CET 2012

Zdravím,

chtěl jsem se zeptat, zda někdo z Vás provozuje AMD server s G34
opteronama a požádat, zda by na něm mohl jen na chviličku pro kontrolu
spustit memtest+ (nejlépe v.4.20).

Proč se ptám - uvedené procesory by snad měly do paměti
přistupovat 4-kanálově, mě ale memtest+ píše, že šíře paměťové
sběrnice je 64b, zatímco např. na Intelech mi píše, že jde do
paměti 'triple-channel' (nebo tak něco, prostě tříkanálově).

Nejsem si v současné době jist, zda je to problém memtest-u
samotného (mě doma na AMD FX6100 píše alespoň 128b), nebo jestli
je to problém daného serveru...

Děkuju za všechny výsledky.

Zdraví
Honza Marek