php-5.2.13 a mysql

mjandova na asu.cas.cz mjandova na asu.cas.cz
Středa Březen 14 21:49:47 CET 2012

Dobrý den,
      díky za odpověď, hlavně za zájem. Ale dost dobře nevím
jak odpovědět na Vaše otázky. Verze knihovny je:
 libmysqlclient_r.so.15.0.0
 libmysqlclient.so.15.0.0
ale zjistit verzi toho hlavičkového souboru zjistit neumím.
Hezký den přeje   Marcela