php-5.2.13 a mysql

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Středa Březen 14 14:09:48 CET 2012

Dobrý den,

z toho, co jste napsala, vyplývá, že systém umí najít knihovnu
libmysqlclient, ale nelíbí se mu její verze.

Zkusil jsem si najít, zda je možná kombinace php-5.2 a mysql 5.0
a vypadá to, že je. Z toho mi vyplývá, že je asi nepoměr mezi
verzí hlavičkového souboru pro klienta mysql a samotnou
knihovnou? Šlo by zjistit, který .h soubor byl použit pro
kompilaci pomocného configure skriptu a jaké je verze a následně,
jaké verze je knihovna, které se píše v config.log-u, tj.
/usr/lib/mysql/libmysqlclient.so?

Zdraví
Honza Marek