Freeradius & LDAP

Miroslav Lednicky miroslav.lednicky na fnusa.cz
Úterý Březen 27 12:17:02 CEST 2012

Zdravim vsechny,

	pouzivate nekdo kombinaci Freeradius + LDAP?
Nakonfiguroval jsem si overovani pres radius prostrednictvim LDAP.
V LDAP jsou ulozena hesla v atributu userPassword.

Problem je v tom, ze nekteri uzivatele se overi a nekteri ne. Pritom
hash hesla u tech, kteri se neoveri nevypada nejak odlisne od tech
funkcnich. Prefix je {CRYPT}$1$

Nesetkal se nekdo z vas s timto problemem?

Mozna by bylo lepsi overovat uzivatele tak, jak to dela vetsina
ostatniho software. Pokusit se overit uzivatele s jeho DN proti LDAP.
Ale nezjistil jsem, jestli jde freeradius nakonfigurovat tak,
aby to fungovalo.

Diky za kazdou radu,

Miroslav Lednicky.