Freeradius & LDAP

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Březen 27 14:43:55 CEST 2012

On Tue, 27 Mar 2012, Miroslav Lednicky wrote:

> Zdravim vsechny,
>
> 	pouzivate nekdo kombinaci Freeradius + LDAP?
> Nakonfiguroval jsem si overovani pres radius prostrednictvim LDAP.
> V LDAP jsou ulozena hesla v atributu userPassword.

Je userPassword atribut hashovany ? Ja to pouzivam pro overeni eduroam
a dalsich. V principu kdyz mam napr. webautentikaci kde je k dispozici
heslo uzivatele co se prihlasuje, muze mit freeradius to heslo v atributu
hashovane ale pro eduroam kde se pouziva MSCHAPv2 a to heslo uzivatele
freeradius nedostane otevrene tak ho musi mit v tom atributu v otevrenem
tvaru aby to mohl porovnat. Ja na to mam extra atribut v LDAPu.