Tunel medzi dvomi zariadeniami za NATom

Miroslav Lednicky miroslav.lednicky na fnusa.cz
Středa Březen 28 07:54:48 CEST 2012

Dobry den,

	nevim, jestli se ted na druhy server nejak dostanete, nebo
tam mate nekoho schopneho, kdo dokaze neco nainstalovat, ale resenim
muze byt IPv6.

Z obou serveru udelate tunel do IPv6 pres nejakeho brokera a pak uz
mate na obu serverech verejne IP. A bude po problemu.

Nebo se zeptejte na IPv6 vasich provideru. ;-)

Preji hezky den.