Tunel medzi dvomi zariadeniami za NATom

d.petr d.petr na post.cz
Středa Březen 28 11:55:56 CEST 2012

Martin Tiršel wrote:
> mam jeden server, ktory je za NATom, ku ktoremu sa pripajam na rozne
> sluzby tak, ze si vytvorim reverzny tunel na svoj comp (taktiez za
> NATom, ale mam otvoreny port). Teraz sa ovsem nachadzam mimo a som na
> sieti, kde je niekolkonasobny NAT (4 zariadenia s privatnymi IPckami v
> ceste), takze tento sposob sa teraz pouzit neda. Je nejaka moznost, ako
> sa teraz dokazem od seba pripojit na dany server na urcite porty bez

Bylo by možné, aby server navázal spojení k Vám domů, Vy se svého
aktuálního působiště také a Váš domácí PC zprostředkoval předávání zpráv
z jednoho spojení do druhého. Pokud byste si sehnal nebo napsal potřebný
prográmek do domácího PC.
Další možností je tunel pomocí UDP, ten se dá (snad) normálně navázat i
mezi 2 počítači, když jsou oba za NATem (pokud v tom nezabrání
firewall). Prográmek pro toto by se asi někde stáhnout dal.
PM