RE: heartbeat určení master stroje

Martin Patka linkonf na mikroservis.cz
Úterý Květen 15 16:39:40 CEST 2012

Zdravim,

nevim jak na debianu, ale pod CentOS 5.7 mi chodi presne tato
konfigurace (jeden server hlavni, druhy zalozni).

v /etc/ha.d/ha.cf je mimo definici jednotlivych nodu i volba
"auto_failback on"

a v /etc/ha.d/haresources je v seznamu spoustenych sluzeb u primarniho
node jeste radek

IPaddr::xxx.xxx.xxx.xxx/maska/eth1

a to je ta spolecna adresa, kterou si "nahodi" vzdy ten aktivni node.

konkretne to mam takto:

/etc/ha.d/ha.cf:

debugfile /var/log/ha-debug
logfile /var/log/ha-log
logfacility     local0
keepalive 1
deadtime 15
warntime 5
initdead 30
udpport 694
bcast eth2
node mail.primary.mikronet.cz
node mail.secondary.mikronet.cz
auto_failback on
autojoin none

/etc/ha.d/haresource:

mail.primary.mikronet.cz \
       StavHA \
       IPaddr::31.41.xxx.xxx/29/eth1 \

Filesystem::/dev/mapper/storage::/var/spool/mail/virtual::ext4::noatime \
       postfix \
       dovecot
mail.secondary.mikronet.cz

zatim nashle

--
Martin Patka                      network & server administrator