Zarovannie partitions na 4k/512b disku

Dusan Zatkovsky msk.conf na gmail.com
Úterý Květen 22 09:28:44 CEST 2012

Ahoj,

Napriek tomu, ze v loteriach nemam stastie, tak som zjavne vyhral:

(parted) print
Model: ATA WDC WD7500BPKT-7 (scsi)
Disk /dev/sda: 750GB
Sector size (logical/physical): 512B/4096B

cat /sys/block/sda/sda/alignment_offset
0

Pravdupovediac nerozumiem rozporu tychto hodnot, ale pravdepodobne si
niektory vikend sprijemnim prelievanim dat na externy disk a
repartitioningom,
pretoze sa to skutocne neda s malymi subormi pouzivat.

Diky

--
Dusan