Automatické rozbalování winmail.dat souborů

Pavel Krafcik liko na pjk.cz
Sobota Květen 26 11:06:09 CEST 2012

Zdravím,

byl bych opatrný s těmi hrozbami. To, že je MS formát winmail.dat
zvrhlost je jasné, ale není třeba tomu konkurovat ještě větší hloupostí.

Máme hodně obchodních partnerů po celém světě a maily s winmail.dat
začnou chodit skoro vždy po upgradu Office, případně Exchange. Většinou
debata o formátu skončí vysvětlením, že si nekoupíme kompatibilní
software, který to nativně čte, když stačí nastavit formát odesílání
mailů tak, aby odpovídal RFC a vůbec. On za to odesilatel většinou ani
nemůže, protože MS změnil defaultní nastavení v Outlooku a je lepší to
odesilatelům vysvětlit, než jim hrozit. Aspoň u firmy, která se zabývá
obchodem a ne chovem ajťáků, to vypadá jako optimální řešení.

Spíš by mě zajímalo, jestli existuje software, který by mě to dokázal
online konvergovat hned, jak to dorazí do domény.

Pavel Krafčík