Automatické rozbalování winmail.dat souborů

Miroslav Kolombo kolombo na kolombo.cz
Sobota Květen 26 13:53:59 CEST 2012

Tenhle problém zrovna řeším, na 2 adresy mi od dvou různých lidí chodí
ty maily nečitelné
nebo s neotevřitelnou přílohou :-(

Ale že bych si dovolil na firemní mailserver nastavit takovou výstrahu,
to si tedy nedovolím.

A ještě jedna věc: Je to nastavení u uživatele, ten tomu nerozumí a
varování nepochopí :-(