Dotaz o starych paskach

Miroslav Kolombo kolombo na kolombo.cz
Neděle Květen 27 16:19:30 CEST 2012

Nedovolil bych si tvrdit, že jsem viděl všechny typy páskových mechanik,
ale neviděl jsem jedinou, která by neměla zápisovou a čtecí hlavu na
všechny datové stopy najednou, takže magnetofon bude mít málo stop na
hlavě :-(

Myslím, že by se ještě nekde dala najít pohozená pásková mechanika od
nějaké SMEPky,
bylo jich v provozu poměrně dost.

--
Miroslav Kolombo