Dotaz o starych paskach

Jan Hrach jenda na yakumo.hrach.eu
Neděle Květen 27 16:44:06 CEST 2012

Přijde na to, jak jsou data ve stopách uložena. Pokud jsou to bity nad sebou + parita, tak si čtením více hlavami za sebou koledujeme o brutální synchronizační problémy, ale furt by to šlo nějak fitovat, obzvláště pokud je použito nějaké inteligentní kódování (Manchester).

Samozřejmě pokud je to formát s rotující hlavou, která data zaznamenává jako VHS (///////////), tak nic nepomůže.

Mnohem horší je, že se mi nepodvedlo najít vůbec žádný popis dané pásky.

--
Jan Hrach, http://jenda.hrach.eu/
GPG 1D9D AC4B E964 0D1E 7F5D 6E03 B72F 6430 9FA4 F536