Dotaz o starych paskach

Miroslav Kolombo kolombo na kolombo.cz
Neděle Květen 27 18:51:30 CEST 2012

Kroužící hlavy ??
To u staré mechaniky určitě ne :-)

Zapisovalo a četlo se zpravidla 9 stop vedla sebe a elektricky se
dorovnával rozptyl štěrbin hlavy.
Způsob zápisu bitů, tedy modulace, to bude záviset na konkrétní
mechanice, co uměla zapisovat.
Ale pokud je to staré, tak tam žádný komprimační algoritmus nebude.

Tam ale bude jiný problém, pokud jsou ty pásky opravdu staré, tak se
mohl záznam samovolně vytratit.
Archivní média se doporučovalo jednou za čas přemotat, aby se jednotlivé
vrstvy posunuly a neovlivňovaly se.

--
Miroslav Kolombo
ICQ: 343044770