Automatické rozbalování winmail.dat souborů

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Úterý Květen 29 14:54:12 CEST 2012

Zdravím,

On Fri, May 25, 2012 at 10:28:55AM +0200, Jan Marek wrote:
> Zdravím,
>
> mám dotaz, zda nemáte někdo někde nasazený (nejlépe v rámci MTA)
> automatický rozbalovač winmail.dat souborů? Jak to máte udělané?

tak jsem udělal filtr, viz příloha, který se dá v rámci
.procmailrc nasadit do mailového systému. Kvůli možným podpisům
mailu bych jej jednak poslal vcelku a jednak rozbalil a poslal
rozbalený, takže položka v .procmailrc by mohla být takto:

-----
:0 c
* winmail.dat
| /bin/rozbal.sh
-----

Skript předpokládá tyto balíčky:
procmail
tnef
mpack
mutt

a spustit by se měl už pod uživatelem (je tam 'id -un')

Vylepšení vítána :-)

> Děkuje a zdraví
> Honza Marek

Zdraví