Automatické rozbalování winmail.dat souborů

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Úterý Květen 29 14:57:03 CEST 2012

Zdar,

tak příloha neprošla, tak obsah dám inline:

---- soubor rozbal.sh
#!/bin/bash

TMPDIR=`mktemp -d`
munpack -C ${TMPDIR} --
cd ${TMPDIR}
rm *desc
tnef winmail.dat
rm winmail.dat
echo "viz prilohy" | mutt -s 'Rozbalena priloha winmail.dat' -a * -- `id -un`
cd ..
rm -rf ${TMPDIR}
----

Zdraví