Zalohovaci software

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Úterý Listopad 6 11:15:22 CET 2012

Tomáš Koželuh wrote:
: Baculu jsem zběžně studoval, má celkem rozumnou dokumentaci, umí i Windows
: klienta a umí zálohovat na pásku.
: Osobně to řeším tak, že data mám na serveru na discích v mirroru, notebook
: si maximálně občas synchronizuju. Samozřejmě to není příliš bezpečné, ale
: zas tak zásadní data nemám.

	Mirroru se prave chci vyhnout - resim pripady "omylem jsem si smazal
soubor" anebo "upgradoval jsem system, jak vlastne vypadala konfigurace
v predchozi verzi?" A ted to chci vylepsit jeste o to, aby zaloha nebyla
fyzicky v jednom pocitaci.

	OK, behem posledni hodiny jsem trochu klikal a vypada to, ze amanda
je vic "UNIXova", zatimco bacula je daleko tlustsi, potrebuje svoji SQL
databazi, ma klikaci GUI, atd. Cili z tohoto hlediska vypada zatim lip amanda.

	Akorat teda amanda se zda ze interne pracuje s pojmem
"paska", coz mozna bude mene flexibilni, pokud chci jako zalohovaci
medium mit filesystem.

	No nic, nejake nazory od nekoho kdo pouziva[l] amandu nebo baculu?

-Yenya

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |
Please don't top post and in particular don't attach entire digests to your
mail or we'll all soon be using bittorrent to read the list.     --Alan Cox