Zalohovaci software

Miroslav Lednicky miroslav.lednicky na fnusa.cz
Úterý Listopad 6 11:17:55 CET 2012

Dobry den,

	mohu jen rici, ze bacula funguje a s webovym rozhranim je
celkem pohodlne pouzitelna ( http://webacula.sourceforge.net/ ).

Jen to chce chvili trpelivosti, nez to clovek nastuduje, nakonfiguruje
a odladi.

Preji hezky den.

--
Miroslav Lednický,