Zalohovaci software

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Úterý Listopad 6 13:43:04 CET 2012

Miroslav Lednicky wrote:
: Dobry den,
:
: 	mohu jen rici, ze bacula funguje a s webovym rozhranim je
: celkem pohodlne pouzitelna ( http://webacula.sourceforge.net/ ).
:
: Jen to chce chvili trpelivosti, nez to clovek nastuduje, nakonfiguruje
: a odladi.

Na Bacule se mi nelibi ta sql databaze. Co se stane kdyz se poskodi?
Navic pokud chci mit konfiguraci kdy mam disky rekneme na trech strojich
a zalohovat na ne chci asi pet ruznych stroju (vcetne tech tri kde jsou
disky), byl bych radsi kdybych pro kazdy zalohovany stroj mel metadata
lokalne u tech zaloh a ne centralne. Jde to nejak (aniz bych mel tri SQL
databaze)?

----
	U Amandy jsem zase narazil na problem, ze pouziva systemove
archivacni programy jako je treba tar, coz proti filesystemovemu backupu
(cp -l a rsync nad tim) ma tu nevyhodu, ze porad potrebuju mit plny backup.
Takze kdyz prijde cas ten plny obnovit, budu potrebovat potrebuju minimalne
2x tolik mista jako zabira plny backup. U cp -l + rsync stacilo mit jen
o malo vic mista nez je plny backup, protoze se vlastne porad vytvarely
dalsi a dalsi inkrementalni.

	No a dalsi problem amandy je, ze bych ji chtel pouzit jako uloziste
dat na stroji, kde sice nainstalovana je, ale kde nechci spoustet zalohu
pod rootem, ale pod beznym uzivatelem (ze .ssh/authorized_keys).
A ja jsem neprisel  na to, jak amanda-demonovi rict na prikazove radce,
at bere konfiguracni soubor odnekud, co mu reknu parametrem.

-Yenya

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |
Please don't top post and in particular don't attach entire digests to your
mail or we'll all soon be using bittorrent to read the list.     --Alan Cox