(vyřešeno) Dvě grafiky (intel + nvidia optimus), výstupy na dokině

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Středa Listopad 7 10:43:37 CET 2012

Díky za rady, pomohly mi. Jen jsem musel pochopit systém a pak to šlo.

Použil jsem návod od

http://judsonsnotes.com/notes/index.php?option=com_content&view=article&id=673:triple-head-monitors-on-thinkpad-t520&catid=37:tech-notes&Itemid=59

Na konci je napsáno, že tvoje řešení je beze bumblebee (tedy dostlal
jsem se tam až na třetí čtení, je to daleko :-) a nejtěžší bylo stvořit
xorg.conf pro nvidii, což se mo po prostudování všech získaných podařilo.

Díky za pomoc a ochotu.

Josef