OT: redundantní napájení

Ivo [Bear] Hanuska ihanuska na ip-sec.cz
Čtvrtek Listopad 8 09:51:55 CET 2012

Ahoj všichni!

Stavím speciální linuxovou stanici, která bude mít dva zdroje pro
napájení (ve stanici budou SATA extendéry, které umí dvě napájení pro
disky). Nevíte něko o nějakém přípravku, který umí vyřešit redundantní
napájení pro základní desku? Jde mi o to, že potřebuju mít hlavně desku
připravenou na výpadek proudu z jednoho zdroje. Je to požadavek
zákazníka, který je značně paranoidní a jediné řešení, které mám je
profesionálně postavená mašina serverového typu. Ty zdroje nejsou hotplug.

Nemáte někdo nějaký nápad?

Díky za každou radu.

Ivo