Re: Gentoo je dostupné jen z lokální sítě - vyřešeno

Tomáš Krbec tomas.krbec na gmail.com
Čtvrtek Listopad 8 08:46:26 CET 2012

Dobrý den,

tak jsem našel, kde byl problém. Na gentoo nebyly zkompilované žádné
diagnostické nástroje, nicméně, když jsem dal ping na IP adresu v
internetu, tak jsem v logu modemu viděl, že požadavek na echo prochází do
internetu.

Změnil jsem IP adresu serveru a hle, všechno začalo fungovat. Přístup z
venku, resolvování adres atd.

Ještě jednou všem děkuji za ochotu

S pozdravem
Tomáš Krbec