Zasobovani androidu daty

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Pátek Listopad 9 11:35:09 CET 2012

Slávek Banko wrote:
: On Wednesday 31 of October 2012 21:56:02 Miroslav Lednicky wrote:
: > >
: > Male, jednoduche, funkcni, textovy konfigurak:
: >
: > http://minidlna.sourceforge.net/
: >
: > Napriklad v Ubuntu take jako balicek. ;-)
:
: Další možná varianta jest mediatomb.

	Mediatomb jsem zkousel, mam pocit ze to bylo nejake komplikovane
na mem domacim serveru, ktery zaroven slouzi jako router domaci site
- myslim ze nebylo jednoduche zajistit, aby neposilal multicasty do vsech
rozhrani a aby poslouchal jen na jedne adrese.

	A pak tam byl ten problem, ze nefungoval s moji televizi (Sony).
Ze bych chtel udrzovat dva nezavisle DLNA servery na tomtez pocitaci,
to bych teda nechtel :-). Nicmene jedine co tehdy s tou televizi fungovalo
byl ps3mediaserver, coz je taky tlusty javovy hnus, ktery asi nejde spustit
bez GUI. Takze diky za nakopnuti, mozna nastal cas na opetovne vyhodnoceni
kvality dostupnych DLNA serveru.

	Kazdopadne pro televizi bych potreboval, aby ten DLNA server umel
on-the-fly prekodovani, protoze nabidka formatu ktere ta televize umi
zpracovat je dost omezena. No a nejlepe aby to prekodovani umelo ASS titulky
a pozastaveni/znovuspusteni videa (o preskakovani tam a zpet si nedelam
vubec iluze; i ten ps3mediaserver nekdy po pozastaveni zatuhne).

	Jeste taky MythTV ma DLNA klienta, to bych taky mohl zkusit.

-Yenya

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |
Please don't top post and in particular don't attach entire digests to your
mail or we'll all soon be using bittorrent to read the list.     --Alan Cox