Zasobovani androidu daty

Slávek Banko slavek.banko na axis.cz
Středa Listopad 14 20:08:56 CET 2012

Dne pá 9. listopadu 2012 Jan Kasprzak napsal(a):
> Slávek Banko wrote:
> : On Wednesday 31 of October 2012 21:56:02 Miroslav Lednicky wrote:
> : > Male, jednoduche, funkcni, textovy konfigurak:
> : >
> : > http://minidlna.sourceforge.net/
> : >
> : > Napriklad v Ubuntu take jako balicek. ;-)
> :
> : Další možná varianta jest mediatomb.
>
> 	Mediatomb jsem zkousel, mam pocit ze to bylo nejake komplikovane
> na mem domacim serveru, ktery zaroven slouzi jako router domaci site
> [...]

Pokud vím, tak Mediatomb (již) podporu pro PS3 má - viz nastavení:
<protocolInfo extend="yes"/> - jestli opravdu funguje nevím :)

Stejně tak Mediatomb umožňuje i on-the-fly překódování. Vše se musí
nastavovat v XML konfiguračním souboru.

Jak jsem ale koukal na stránky, jeho vývoj bohužel už docela dlouho spí,
takže je dost možné, že v současné době už existuje něco šikovnějšího a
aktuálnějšího.

Slávek